03 February, 2013

Путрівка, проект Романс, бітумка

Сьогодні я розповім вам, як ми зробили дуже складний дах моєму сусіду у Путрівці, Васильківський район, Київська область. Ось як виглядав “будинок” на початку нашою співпраці.


Це досить популярний проект будинку “Романс”, на той момент ми вже зробили декілька схожих проектів. Я показав сусіду-замовнику виконані роботи і ми почали працювати.


Я з радістю берусь за роботу у сусідів, вони впевнені, що я погано не зроблю, тому що завжди поруч і можу навіть кожний день контролювати процес персонально. Звичайно приходиться робити знижки для сусідів ;)


Замовник зупинився на бітумній черепиці марки Катепал(Katepal), серія Super Rocky, колір Каштан. Дуже якісний матеріал та популярний колір бітумки. Ми вирішили утеплити дах по стелі 200мм мінвати Роквул (Rockwool). Водостічну систему я запропонував пластиковий польський Профіль (Profil), замовник погодився :)


А от і кінцевий результат, через деякий час. Як вам? :)

1 comment: