16 August, 2013

Найкращий Катепал - Фінський!

На цей час в Україні представлено дуже багато виробників бітумної черепиці і кожен виробник різними шляхами намагається реалізувати свою продукцію. Розповідає що його продукція найкраща та таке інше. Що стосується мене, то я довіряю виробникам бітумної черепиці які перевірені часом.
Коли замовник ще не визначився з виробником бітумної черепиці, я завжди рекомендую фінського виробника Katepal OY. Це матеріал дійсно дуже високої якості, він виготовляється згідно усіх норм. Фіни дуже ретельно підходять до питання якості, для них важливе ім’я, а не кількість проданої продукції.

З роками матеріал вдосконалюється, його ретельно тестують, а потім вже продають. Не дарма за довгі роки свого існування Катепал став брендом, що навіть словом Катепал деякі люди називають будь яку бітумну черепицю. Katepal став загальною назвою для м'якої покрівлі взагалі, як Ксерокс для копіювальних апаратів чи Памперс для підгузників :)

Справжній фінський Катепал!

Працюю з цим матеріалом вже багато часу, покрили не один будинок в Києві та Київській області, ніхто з замовників після декілька років не сказав що бітумка Katepal здулася, тріснула або з'явились якісь інші дефекти, відгуки тільки позитивні. У мене самого будинок накритий Katepal OY, йому вже шість років, і я скажу що дах навіть колір не змінив. Так що всім рекомендую, купуйте бітумну черепицю Катепал.

Катепал Махогон

Наразі наша компанія є офіційним дилером фінського виробника Katepal OY. Зверніть увагу - ФІНСЬКОГО, а не російського виробництва. Вся бітумка Катепал яку ви придбаєте у нас, вироблена в Фінляндії, це черепиця найвищої якості. В цьому році, до речі, Катепал додав в своою колекцію новий колір - махогон. Звертайтеся до нас, у нас є зразки усіх бітумних матеріалів, ми допоможемо у виборі та надамо гарну ціну на Katepal OY та знижки на комплектуючі матеріали.

No comments:

Post a Comment