29 January, 2013

Про мене (продовження)

Пропрацювавши робітником і вдосконалюючи свою майстерність у сфері будівництва, я також набув досвід у сфері комплектуючих та покрівельних матеріалів. Велика перевага була в тому, що я з ними працював і в процесі вивчив їх властивості та побачив якість. Так незабаром мені запропонували нову роботу, на яку я відразу погодився. Моя нова діяльність включала в себе ведення будівельних (покрівельних) робіт, а також продаж різноманітних будівельних матеріалів. Одним словом для мене відкрилися більші можливості. Тепер мені потрібно було відповідати не тільки за свою роботу, а й за роботу всього колективу будівельників. Мені потрібно було дуже ретельно контролювати та деколи навіть навчати одразу декілька будівельних бригад, бо як не крути, а саме головне, це гарний результат.




Працюючи з різними людьми нам все більше довіряли і передавали з рук в руки. Кожен рік роботи в нас було все більше. Ми намагалися до кожного замовника підходити індивідуально, дуже ретельно підбирали будівельні матеріали та якісно виконували свою роботу. Також зросла і додала можливостей торгівельна діяльність покрівельних матеріалів. Виробники та постачальники давали нам все більше можливостей на ринку, а ми в свою чергу, могли запропонувати більш низькі ціни нашим замовникам.
З часом, я прийняв рішення розпочати свою діяльність. Вже декілька років я керую власною справою з продажу покрівельних матеріалів та маю декілька бригад для будівлі даху. Далі буде ;)

No comments:

Post a Comment