27 January, 2013

Початок

Привіт! Мене звати Сергій. Останні декілька років я займаюсь будівництвом. З метою популяризації своєї діяльності та обміну досвідом, я вирішив вести цей блог. Це моя перша спроба, мені допомагає мій знайомий програміст, тому тут все так красиво зроблено ;) А перший пост буде особисто про мене :) 
Я народився в родині будівельників. Свою робітничу діяльність розпочав у 2002 році, починав з простого робітника. Ця робота мені зразу сподобалась, і чим складніше був дах тим мені було цікавіше.  Вона потребувала багато роздумів в плані конструктиву, як розрахувати висоти, звести докупи накісні стропильні (крокви) ноги та ендови і взагалі із самого початку потрібно було уявити кінцевий результат,  щоб потім нічого не переробляти і  не так вже воно було просто, як вважалося дивлячись на будинок з кінцевим результатом.



В процесі праці я зробив  висновок, та можу сказати, що в будівництві багато дуже різних нюансів тому  що кожен може але не у всіх виходить, з різних причин. Одні люди шукають щоб було дешево, а потім починається ціла низка проблем, так як не дорогих та не зовсім досвідчених будівельників потрібно контролювати та виділяти на це дуже багато свого часу і в кінці із за свого невеликого досвіду виходить дуже багато в будинку недоліків. Буває що ці недоліки виходять із самого початку із креслень, невірні розрахунки специфікації по матеріалам, чи не зовсім вірно вказані висоти або не вірно розраховано той чи інший вузол, тому що сам проектант це людина яка знає добре теорію і не завжди практику і не може все охопити і прорахувати.
Так що я вважаю що при будівлі  кожен повинен займатися своєю справою - цегельник кладе цеглу, сантехнік робить сантехніку, а покрівельник крівлю і чим більше в них досвіду тим краще, кожна людина повинна виконувати свою роботу яка їй до вподоби і яку вона в процесі свого життя вдосконалює.  Далі буде :)

No comments:

Post a Comment